FANDOM

Zoan je druh ďáblova ovoce, které dokáže člověka změnit napůl ve zvíře nebo zvíře napůl ve člověka. Vhodný druh ďáblova ovoce hlavně na boj z blízka.

Doktor Vegapunk vyvinul dokonce metodu, jak schopnosti tohoto ovoce přenést do neživých předmětů. Lze tak zvýšit sílu zbraní.

Existuje velmi vzácná podskupina Zoan schopností, která je dokonce neobvyklejší než Logia. Je to mýtická (bájná) třída Zoan. Tato skupina umožňuje uživateli Zoan používat i Paramecia nebo Logia schopnosti. Toto ovoce snědli Marco (Fénix) a Sengoku (Buddha).

Jak uvedl Scratchmen Apoo existuje i podtřída starověkých Zoan tvorů (动物系"古代种, Zon-kei Kodaishu, Ancient Zoan). Ti co snědli ovoce s touto schopností se mohou přeměnit do starobylých a vyhynulých zvířat jako jsou dinosauři. X. Drake se dokáže přeměnit v masožravého dinosaura.

Moře odmítá uživatele ďáblova ovoce. Ti co snědli ďáblovo ovoce v něm nedokáží plavat. Pokud se v něm topí, stávají se bezmocní. Oda uvedl v SBS, že ti co snědli ďáblovo ovoce jsou náchylní vůči všem druhům vody a to nejen té mořské. Podobně nezmocní jsou uživatelé ďáblova ovoce i při kontaktu s látkou, která se nazývá Kairōseki. Tato látka ruší schopnosti ďáblova ovoce. Proto se nachází ve speciálních vězeňských mříží a nebo v poutech. Další slabostí, která se používá k boji s uživateli ďáblova ovoce je Busōshoku Haki. I tato schopnost eliminuje pravomoci ďáblova ovoce.

V síti Wikia

Náhodná Wiki