FANDOM

Trafalgar Law
Trafalgar Law
Informace

Japonsky:

トラファルガー ロー

Výslovnost

Torafarugā Rō

První výskyt:

Kapitola: 498;
Epizoda: 392

Příslušnost:

Srdcový piráti; Shichibukai (bývalý); Donquixote(ho) Piráti (bývalý)

Přezdívka:

Věk:

Hodnost:

Seiyuu:

Odměna:

Výška:

Chirurg smrti

24 (před timeskipem)

26 (po timeskipu)

Doktor, pirátský kapitán

Hiroshi Kamiya

440,000,000 Beli

191 cm

Trafalgar D. Watel Law je kapitánem Srdcových pirátů, on i jeho posádka je původem z North Blue. Patří mezi 11 Supernov, jelikož jeho odměna je vyšší než 100 000 000 Bsymbol.gif a to rovných 200 000 000 Bsymbol.gif. V době kdy se setkal on a Luffy, měl Trafalgar Law pátou nejvyšší odměnu z jedenácti Supernov. Law je většinou velmi uvolněný a má klidnou povahu.

Vzhled Editovat

Je to štíhlý muž průměrné výšky, který si pěstuje mírnou bradku a kotlety. Nosí žluté triko s dlouhými černými rukávy, na kterém je uprostřed symbol jeho posádky. Law má několik tetování, např. na levé ruce má na každém prstu jedno písmeno. sjou to tyto písmena: D, E, A, T, H (death tj. angl. smrt). Law sebou také nosí velký meč, který využívá ve spojení s mocí jeho ďáblova ovoce. Vzhledem k velikosti meče, Trafalgar obvykle nese tento meč přes rameno.

Schopnosti Editovat

Law je doktor. Vysloužil si přezdívku "chirurg smrti". Přesto to vypadá, že je značně kvalifikovaných jako lékaři, protože když byl Monkey D. Luffy vážně zraněn a mohl zemřít, tak mu Law zachránil život. Přestože je bojovník na větší vzdálenosti, tak se nebojí soubojů i na blízko.

Ďáblovo ovoce Editovat

Law má vlastnosti ďáblova ovoce Ope Ope no Mi, které mu umožňuje vytvářet zvláštní zaoblené světelné zóny s něčím, co připomíná modrou auru. Uvnitř tohoto území je schopen oddělovat a prostorově přemísťovat cokoli, co se tam nachází. Navíc používá k tomuto oddělení i svůj dlouhý meč. Takto dokáže oddělit i hlavu nebo části těla někoho, kdo je uvnitř tohoto prostoru. Lidé jejichž tělo je takto odděleno jsou stále živí a při vědomí. Navíc jsou schopni vnímat i bolest ze všech částí těla stejně jako před rozdělením. Do jisté míry to připomíná Buggyho schopností ďáblova ovoce Bara Bara no Mi. Také může ovládat pohyb lidí uvnitř této jeho sféry, i když jsou stále celý. Takto může v boji např. nahradit zraněného člena člena posádky někým jiným.

V síti Wikia

Náhodná Wiki