FANDOM

Roronoa Zoro.jpg
Roronoa Zoro je člen posádky Monkey D. Luffiho a slavný lovec pirátů. Luffy jej vysvobodil ze zajetí Mariňáků, a za to mu slíbil, že se k němu přidá. Zoro občas pochybuje o Luffiho bláznivé představě, stát se Pirátským Králem, ale jinak je to jeho dobrý přítel. Lidé se ho bojí, myslí si o něm, že je zlý a někteří dokonce tvrdí, že je to démon v lidském těle. Ve skutečnosti je to ovšem dobrý člověk. Vlastně se do vězení dostal z toho důvodu, že ochránil prosté lidi od zlovůle Helmeppa, syna mariňáckého generála Morgana. Jeho ambicí je být největším šermířem na světě.

Zoro je jeden z pirátov, ktorí maju vyššiu odmenu ako 100 milionov beli a za to patrí medzi 11 Supernov. Jeho snom je stať sa najlepším šermiarom na svete.

VzhledEditovat

Zoro.png
Zoro nosí bílé tričko, zelené kalhoty a boty a kolem pasu haramaki (pás). Má světle zelené vlasy ostříhané na ježka, přes které občas nosí tmavě zelený šátek. Na levém uchu má tři zlaté naušnice. Při boji spoléhá na své meče, které má rovnou tři a všechny používá k boji. Dva drží v ruce a jeden v zubech . Má 19 rokov a je vysoký 178 cm. Jeho telo je pokryté vela jazvami, najväčšia z nich je na jeho hrudi, ktorú utržil pri boji s najlepším šermiarom na svete Dracule Mihawk.

Po dvouletém timeskipu Editovat

má Zoro novou jizvu protínající jeho levé oko. Také nosí dlouhý, tmavě zelený plášť, stáhnutý ve svém pasu červenou šerpou, pod kterou je jeho haramaki a černé boty.

MinulostEditovat

V minulosti byl Zoro potulný vyzyvatel šermířských škol.Tam potkal dívku se jménem Kuina, kterou nemohl porazit. Vždycky ho porážela a tak si dal slib, kvůli kterému nesmí umřít. Později ochránil občany jedné přístavní hospůdky a dostal se do vězení, odkud se přidal k Luffymu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki