FANDOM

Portgas D. Rouge
Portgas D. Rouge Anime Infobox.png
Informace
Japonsky: ポートガス・D・ルージュ
Výslovnost: Pōtogasu Dī Rūju
První výskyt: kapitola 550;episoda 0

Portgas D. Rouge byla Aceova matka a milenka Gol D. Rogera. Rouge je první známá žena, která má ve jménu "D".

VzhľadEditovat

Rouge byla štíhlá žena s dlouhými, vlnitými jahodovo-bvlasy. Ve vlasech na levé straně hlavy měla růžový ibišekový květ a měla pihy na tváři, které byly přeneseny na jej syna. Také nosila dlouhé, světle modré šaty s krátkými rukávy, které dosáhly až po nohy a sandály. Verze anime ukazuje, že její oči byly hnědé. V epizodě 460 a před jejím zavedením do anime, její vlasy byly líčeny jako blond.

GalerieEditovat

OsobnostEditovat

Zdála se, že je velmi laskavá a milující, obětovala se, aby se její chlapeček mohl narodit.

VztahyEditovat

RodinaEditovat

Gol D. RogerEditovat

Zdálo se, že milovala Rogera, když se staral o ní a o jejich dítě. Dokonce pojmenoval Ace jeho příjmením, a plakala pri jeho popraveni.

Portgas D. AceEditovat

Ona se obětovala, aby se mohl narodit bez toho aby Světová Vláda věděla o jeho narození, a chránila dítě před smrtí.

JiníEditovat

Monkey D. Garp Editovat

Přes jejich krátké setkání, jako je Roger, Rouge zřejmě věřila Garpovi , že postará o Ace po její smrti. Garp, z hluboké úcty k Rougeinej oběti a lásky k dítěti, souhlasil, že postara o Rogerove a její dítě, aniž by uváděl Aceovo pokrevní příbuznost  mariňákům.

HistorieEditovat

Žila na Baterille v South Blue , když byla těhotná s Acem, před tým jak Roger zemřel. Držela těhotenství dvacet měsíců pouhou silou vůle, aby oklamala svět o Aceovom spojení s pirátským kráľom. Když se dítě, nakonec narodí, Rouge ho držela v náručí a pojmenoval ho "Gol D. Ace". Nakonec drží Acea tak dlouho, dokud nezemře vyčerpáním z porodu.. 

Jako výsledek této oběti zachránila jeho život od světové vlády. Ace prohlašoval, že on dlužil jí dluh a vzal Portgas jako jeho příjmení.

Anime a Manga RozdílyEditovat

Tvář Portgas D. Rouge je plně zobrazena v anime, zatímco nikdy nebyla plně viditelná v mange.

ZaujímavostiEditovat

  • Ona je první známý D, kterí pláče a usmívá se v okamžiku své smrti.

V síti Wikia

Náhodná Wiki