FANDOM

Mariňáci
Marine
Informace
Název japonsky: 海軍
Výslovnost: Kaigun
První výskyt: Kapitola: 3;
Epizoda: 1
Mariňáci(海军, Kaigun) nebo též Marine nebo také Námořnictvo jsou vojenskou organizací Světové vlády. Je přítomna ve všech mořích světa. Většina jich je ale soustřeďována v Grand Line, kde mají mariňáci velitelství Marineford.

Povinnosti Editovat

Povinností Marine je zajistit pořádek a spravedlnost na světě. Prosazovat vůli a moci Světové vlády. Mezi jejich povinností patří stanovení odměn na hlavy kriminálníků. Oni tolerují lovce pirátů jako metodu, jak bojovat se zločinci. Od vysoce postavených mariňáků (admirálů a vrchního admirále) se očekává, že budou připraveni vést armádu námořnictva do války. Oni velí vojenským operacím v případě potřeby zajmutí velkého množství zločinců najednou, ochrany Světových aristokratů nebo při volání Buster Callu v mezní situaci. Více-admirálové jsou ti, kteří slouží na moři (na lodích), když je povolají admirálové. Ti jsou jejich nadřízení.

Systém hodností Editovat

Systém armádních hodností mariňáků je poměrně přímočará. Hodnost a pozice je jasně stanovená. Každá hodnost je jasně specifikována a ohraničena. Důstojníci a nováčkové přítomni námořním velitelství jsou bráni jako "super elita". Všechny hodnosti nad "poručíkem" jsou většinou vytrénovaní.

Hodnostní odznaky Editovat

Námořnictvo nemá přesný systém hodnostních odznaků. Podstatné jsou odlišné uniformy, které nosí důstojníci, s mnoha různými možnostmi oblékání a různých druhů oblečení podtrhující jejich vlastní výstřední styl. Mariňáci mají dovoleno nosit u sebe jakýkoliv druh zbraní, se kterými umějí zacházet, bez ohledu na to, jak moc je to neobvyklé. Můžou též bojovat i bez nich, jen rukama. Avšak základní pravidla daná autorem jsou následující uniformy:

  • Po vstupu do Marine, nováčci nosí standardní uniformy (tvořený z bílých košil s krátkými rukávy s vyšitým znakem Marine (zjednodušený racek pod ním s nápisem MARINE) na zádech, modrý šátek kolem krku, tmavě modré kalhoty a basebalová čepice s "MARINE" nápisem vpředu. Všichni důstojníci s hodností "Ittohei" (一等兵 Ittōhei ,námořník) a níž je nosí. Skoro-hodnosti "Zatsuyo" (雑用 Zatsuyō ) mají na uniformách v kanji 雑 Zatsu ("různorodý" či "odpadky") na rukávech a znak Marine na zádech.
  • Když námořník dosáhne hodnosti nižšího důstojníka (伍長 Gochō), on či ona si můžou zvolit z většího množství odlišných uniform, včetně vlastního oblečení. Jen ti, kteří opravdu chtějí vypadat jako námořníci, zůstávají u tradičních uniform.
  • Námořníci s hodností podporučíka (少尉 Shōi) a výš mají povoleno nosit kabát s nápisem "Spravedlnost" (正義 Seigi) na zádech. Tento dlouhý kabát se nosí jako plášť, přehozený přes ramena a paže nejsou vsunuta do rukávů.
  • Pro hodnosti komandér-poručík (少佐 Shōsa) a výše jsou obleky s kabáty "Spravedlnost" přednostní oděv.
Pověření důstojníci Marine
  • Vrchní admirál (元帥, Gensui)
  • Admiral (大将, Taishō)
  • Více-admiral (中将, Chūjō)
  • Kontradmiral (少将, Shōshō)
  • Komodor (准将, Junshō)
  • Kapitán (大佐, Taisa)
  • Velitel/Komandér (中佐, Chūsa)
  • Komandérporučík (少佐, Shōsa)
  • Poručík (大尉, Taii)
  • Více-poručík (中尉, Chūi)
  • Podporučík (少尉, Shōi)
Pěší pluk a námořníci
  • Dozorčí důstojník (准尉, Jun'i)
  • Vrchní velitel nižších důstojníků? (曹長, Sōchō)
  • Velitel nižších důstojníků (軍曹, Gunsō)
  • Nižší důstojník (伍長, Gochō)
  • Námořník první třídy (一等兵, Ittōhei)
  • Námořník učeň (二等兵, Nitōhei)
  • Námořník nováček (三等兵, Santōhei) nebo Učeň (新兵, Shinpei)
  • Posluhovač (雑用, Zatsuyō) – neoficiální hodnost

V síti Wikia

Náhodná Wiki