FANDOM

Crocodile
Crocodile Movie 8.png
Informace
Japonsky: クロコダイル
Výslovnost: Kurokodairu
Anglický Crocodile
První výskyt: Kapitola 126; epizoda 77
Člen:

PirátShichibukai (bývalý);

Baroque Works (bývalý)

Hodnost: Pirátský kapitán
Přezdívka: Mr. 0
Věk: 44  (kapitola 1 až 597);
46 (od kapitoly 598)
Narozeniny: 5. září
Výška: 253 cm
Odměna: 81,000,000Bsymbol.gif
Ďáblovo ovoce: Suna Suna no Mi

Sir Crocodile je bývalý prezident tajné, zločinecké organizace Baroque Works a hlavní protivník v oblouku Baroque Works. Je jeden z nejdelších protivníků v celé sérii a stejně taky jeden z nejsilnějších protivníků Monkey D. Luffyho. Je původně představen jako Shichibukai, ale později je tohoto titulu zbaven za útok na království Alabasta.

Díky Monkey D. Luffymu se mu povedlo utéct z Impel Down a účastnil se války v Marineford, poté odešel s Dazem Bozem do Nového Světa.

VzhledEditovat

Crocodile je vysoká muž s širokým hrudníkem, široká ramena, svalnaté ruce a nohy a tlustý krk. Má bledou kůži a delší, černé vlasy, které má s česané do zadu.  Crocodile má několik jizev z bitev, ta nejzajímavější je nad jeho nosem, která se táhne skoro přes celý obličej. Dokonce mu chybí i levá ruka, místo ní má zlatý hák. Má malé černé oči, okolo nich má vrásky a jeho obočí je tenké. Crocodile mluví velmi hluboukým, uvolněním hlasem a většinou v puse kouří tlustý doutník.

Jeho modní styl připomína ty z italského šéfa mafie. Většinou nosí oranžový, s černými pruhy ze všech stran košily, modrou šálu a chlupatý, šedý kožich s bílímy pruhy + má zelený, kožešinový lem. Také nosí černé kalhoty s černými společenskými boty se zlatými přezkami. Když byl vezněn v Impel Downu měl na sobě vězenckou uniformu a zůstal mu zlatý hák. Během války v Marineford měl na sobě černou košily, zelený šál, šedé kalhoty a černé boty + přes sebe přehozen černý kabát s bílím huňatým lemem.

OsobnostiEditovat

Crocodile věří sám sobě a svým schopnostem. Jeho velká síla je zobrazena, když Luffyho dvakrát porazí a téměř ho skoro zabije. Když bojuje se soupeřem vždy se mu směje a sílu soupeřů podceňuje, a proto byl zdrcen když ho Luffy porazil. Crocodile také nemá problém někoho zabít, nikdy dvakrát nepřimýšlí zda pověří někoho jinýho, aby se zbavil svého soupeře. Mohli jsme vidět když bojoval s Luffym a nebo napadl Nico Robin. Crocodile nikdy nedokáže ovládnout svůj Hněv.

Nicméně má ve zvyku urážet své soupeře a často jim říkat jak jsou bezcenný, ale když bojuje s někým rovným, vždy uznává jeho sílu Bělovouse uznal a i bývalýho Shichibukaie Donquet Doflamingo. Pokuď je Crocodile velmi naštvaný, nebo mrzutý nikdy nezabije své soupeře, většinou je rád mučí. Nejrači má když své soupeře předhodí Banawami.

Crocodile dokáže dokonce obětovat své podřízené, kteří nesplní jeho úkoly.Silní lidé si u něj můžou vydobýt respekt. Příkladem toho je Dan Boz, kterého zachránil z cely z Impel Dawnu a pak ho přijal zase do své posádky. Crocodile dokonce dodržuje své sliby, jako například když se nakonec rozhodl nebojovat s Bělovousem a pomohl Luffymu osvobodit Ace. Crocodile sdílý stejný sen jako Luffy a to stát se pirátským králem. Crocodile nemá strach ze svých soupeřů (Mihawk, Bělovous a Akainu), málokdy ztrácí nervy. 

SchopnostiEditovat

...Suna Suna no Mi...

je ďábelské ovoce, které umožňuje Crocodilovi ovládat písek. Toto ovoce je velmi silné, dokonce i mezi ostatními typy Logia mu umožňuje větší rozmanitost a schopnost ovládání. Crocodile může vytvářet písečné bouře a taky absorbovat kapaliny. Když je Crocodile v poušti jeho síla se z 2 násobí a umožňuje mu ovládat písek kolem sebe a dokonce se pohybovat rychleji.

Nicméně jak je známo i Crocodile má slabiny a to kapaliny (voda, krev...). Když soupeř využije své schopnosti s vodou může Crocodila snadno uděřit.

V síti Wikia

Náhodná Wiki