FANDOM

Boa Hancock
Boa Hancock, také nazývaná jako Pirátská královna je jediná žena v Shichibukai. Pochází z ostrova Amazon Lily, kde vládne kmenu divoženek Kuja a Kuja pirátkám. Často je srovnávaná s mořskými pannami pro její legendární krásu. Je často označovaná jako nejkrásnější žena na světě. Její stav v Shichibukai je v ohrožení tím, že je zamilovaná do Monkey D. Luffyho. Boa má dvě mladší sestry: Boa Sandersonia a Boa Marigold. Společně jsou známy jako Gorgon sestry.

VzhledEditovat

191px-Hancock War Clothes
Je vysoká, štíhlá žena s dlouhými černými vlasy kolem jejího pasu. Má objemné řasy, modré oči a pevná prsa (podle Sanjiho jsou větší než Nami a Robin).

Hancocku nosí vyzývavé obleční, a také ho za celou sérii One Piece mění. Lidé ve světě říkají, že je druhá nejkrásnější žena na světě, nebo dokonce její krásu srovnávají s mořskými pannami. Členky kmene Kuja o ní prohlašují že je nejkrásnější na světě. Často je vidět se svým hadem Salomem (zbraň), který je vidět s úsměvem a s lebkou na hlavě.

Hanckoku se tváří často roztomile, ale když je rozlobená, tak je velice strašidelná. Stejně jako její sestry, i ona má na zádech vyryté tetování Tenryuubito (otrocká značka).

OsobnostEditovat

Boa Hancock fainting
Hancocku je velmi komplexní žena. Na první pohled se zdá, že je sobecká, nafoukaná a rozmazlená žena, která jde jen svou vlastní cestou. Také působí arogantně a krutě, často poukazuje na svojí krásu a jak jí žádná žena či muž nechce díky tomu uhodit a vždy před ní všichni padnou na kolena. Také je jí jedno co by se stalo s ostrovem a s Kuja kmenem, je schopna uhodit i zvířata a staré lidi. Poté, co se do Luffyho zamilovala se ke všem chová příjemněji. Byla by schopna pro Luffyho obětovat život svůj i jiných.

Je zvyklá na to, že všichni padnou na kolena jen kvůli její kráse, a vše jí odpustí, Luffy je ale proti její kráse imunní. Málem se zhroutila, když jí urazil.

263px-Hancock pic

Hancocku dlouhou dobu neukazovala emoce kvůli její nemoci její nevlastní matka Nyon měla strach že její city se proměnily v led, ale když přišel Luffy tak led roztál a Nyon se radovala z toho, že Hancocku projevuje city k muži. Také často kryla svůj strach a se vším se svěřovala svým sestrám.

Také se ukázalo, že Hancocku je velmi lstivá a zkušený lhář, když dokázala do Impel Down propašovat Luffyho a dokonce sdělit Aceovi, že pro něj Luffy jde.

Když poznala Luffyho, tak si pomalu začala uvědomovat, že muži nejsou všichni stejní a její nenávist k mužům začala pomalu opadat. Přestože se téměř nezměnila, začala světu ukazovat i svou lepší stránku, dokonce nechala na svém ostrově Jinbeho a Srdeční piráty.

MinulostEditovat

442px-GorgonSlaves
Když bylo Hancocku 12 let, tak se se svýmy sestramy přidala ke Kuja pirátkám, ale jednoho dne byly zajaty a prodány do otroctví. Během věků ve vězení sňedla ďáblovo ovoce Mero Mero no Mi. Se svýmy sestramy prožívala nějvětší strach a hrůzu ze života. Po 4 letech byla zachráněna rybákem Fisherem Tigerem, který se sice vydal, aby zachránil pouze rybáky, nakonec ale osvobodil všechny otroky.

Boa Escape

I když Hancocku utíkala se svýmy sestramy pryč, nakonec byla zachráněna Nyon , Rayleighem a Shakuyakou, nakonec se vrátily domů s otrockýmy značkamy Tenryubito. Za tyto znaky se natolik styděli, že jí před ostatnímy zakryly a ostatním Kuja bojovnicím tvrdily, že zavraždily Medusu Gorgon. Proto jsou také přezdívány Gorgon sestry.

Bohužel na Hancocku zůstaly tragické vzpomínky, a proto se uzavřela do sebe a začala nenávidět okolí a zejména muže. Ze všeho nejíce nesnáší světovou vládu a Tenryubito. Když bylo Hancocku, 18 stala se novou císařovnou kmene Kuju a také pirátskou kapitánkou. Na svůj mladý věk zaujala světovou vládu natolik, že jí nabídli místo v Schichibukai s cílem, že ochrání svůj kmen a ostrov na kterém žijí.

SchopnostiEditovat

Hancocku je natolik silná žena, že už ve 12 se stala členkou Kuja pirátek, v 18 letech se stala Císařovnou kmenu Kuja a vládne celému ostrovu Amazon Lily a dokonce zaujala i světovou vládu tak, že jí nabídli, aby se stala jednou z Schichibukai a dokonce i Vrchní Admirál Sengoku uznává její sílu.

Haki

  • ​Hancocku je jeden z malá lidi, kteří se narodili s Haoshoku Haki (Královské Haki)
  • Jako uživatel Haki je nesmírně silná, využívá ho se svojí schopností ďáblova ovoce tím, že útočí na soupeře a při různých útocích je nechá zkamenět a poté je ničí už jako sochy.

Ďáblovo ovoce - Mero Mero no Mi

  • Toto ovoce je třídy Paramecia, které musela sníst, když byla vězněna Tenryubito.
  • Díky svým sváděcím technikám může nechat zkamenět každého muže či ženu. Díky svému Haki využívá tuto schopnost i v boji na blízko.

Zbraň - Salome

  • Salome je had, který jí může dělat Luk, i když ona ho spíše využívá jako modní doplněk. Salome je velice silný, dokáže vycítit nepřítele na míle daleko. Ukázalo se to, když vycítil, že se blíží Whitebeard se svou posádkou nebo vycítil Tragaflarovu ponorku.

V síti Wikia

Náhodná Wiki