FANDOM

Baroque Works
BaroqueWorks
Informace
Název japonsky: バロックワークス
Název: Barokku Wākusu
Anglický název Baroque Works
Hlavní loď: Full
První výskyt: Kapitola: 103;
Epizoda: 62
Velitel: Crocodile
Odměna: 192,000,000

Baroque Works (バロックワークス, Barokku Wākusu) byla zločinecká organizace vytvořená jedním z Shichibukai - Crocodalem, který usiloval převzít nadvládu nad královstvým Alabasta. Organizace prováděla mnoho různých úkolů, aby převzala vládu na královstvím Alabasta.

Práce a úkolyEditovat

Agenti z Baroque Works často pracovali jako lovci pirátů, aby měly dostatek peněz na hlavní účel této organizace. Agenti pracovaly pod falešným ideálem, který měl vybudovat ideální národ. Ve usilovali, aby byl zahájen odpor, proti současnému králi Neferitovi Cobrovi, proto Crocodile zakázal používání Dance Powderu v zemi.

Všechny tyto mise vedly k převzetí království Alabasta a Crocodilovo konečný cíl získat starodávnou zbraň Pluton, která byla skryta někde v království.  Tento cíl byl pod názvem operace Utopie. Baroque Works sídlily nejen v Alabastě, ale také na Whiskey Peak a Little Garden.

Crocodilovo ambice a celá organizace, byla nakonec zničena samotnými Slamáky, kteří přišli pomáhat samotná princezně Alabasty Neferiti Vivi. Po porážce Baroque Works, měla Alabastě začít vládnout Vivi, ale ta se rozhodla že ještě zůstane princeznou. Crocodile, Mr.1, Mr. 2 a Mr. 3 byly posláni do vezení Impel Down, odkaď jim pomohl dostat se Monkey D. Luffy, pod podmínkou že mu pomůžou zachránot Portogase D. Ace (kromě Mr.2, který vládne 5.5 levlu Newkama Landu).

Baroque Works - ČlenovéEditovat

Baroque Works má jednoduchý systémový kód. Všichni jejich hlavní agenti mají krycí jména a navzájem se moc neznají. Nikdo neví nic o druzích agentech. Existují rozdíly mezi mužskými a ženskými kódy.

  • Muži dostávají, krycí jména v číslech.
  • Ženy dostávají krycí jména ve svátcích a dnech

Čím menší číslo má agent, tím je silnější a má vyšší hodnotu, všichni agenti mají své partnery (jsou vždy s párovaný muž - žena), kromě Mr. 2 Bon Kurei, který je originální.

Navrcholu organizace je Crocodile, který si říká Mr. 0 a jeho partnerem je Miss All-Sunday, pod nima je dalších 13 parů, kteří brali přímé rozkazy od Mr.0 i když neznali jeho pravou identitu. Existovalo 5 hlavních párů (kromě Mr. 2 Bon Kureie, který byl sám), kteří byly známý jako agenti-důstojníci ty sídlily v samotný zemi v Alabaste, další páry (pohraniční agenti) od 6 do 12 jsou rozprostřeny po celém Grand Line, kde získávali peněžní prostředky pro svůj plán.13 pár trestal všechny agenti, kteří nesplnily svojí misi.

  • Miliony:  bylo jich celkem 1800 a byly podřízenými všech  agentů 
  • Miliardy: byly podřízení Milionů a celkem jich bylo 200

I tydle agenti měly krycí jména, která samozřejmně nebyla očíslovaná, ani neměly význam dní.

Hlavní Členové
Mr. 0                Miss All-Sunday

Agenti-Důstojníci
Mr. 1 Mr. 2 Bon Kurei Mr. 3 Mr. 4 Mr. 5
Miss Doublefinger Miss Goldenweek

Miss Merry Christmas

Miss Valentine

Pohraniční Agenti

Mr. 6

Mr. 7 Mr. 8 Mr. 9 Mr. 10 Mr. 11 Mr. 12
Miss Mother Day Miss Father Day Miss Monday Miss Wednesday Miss Tuesday Miss Thursday Miss Saturday

Agenti - Unluckies

Mr. 13

Miss Friday 

Ostatní
Banchi Lasso Carue

V síti Wikia

Náhodná Wiki